Olen Susa. Olen reilusti ylipainoinen, naimisissa oleva neljän lapsen äiti. Tällä hetkellä teen töitä kotona; olen free-lance-kirjoittaja.

Sairastan diabetesta, selkäni on sökö. Lisäksi minulla on ajoittain aika rankkaakin masennusta, eikä vähiten oman olemukseni ja ulkonäköni vuoksi.

Aamulla katsoin peiliin ja päätin että nyt on huomenna - huomennahan yleisimmin laihtuminen aloitetaan. Minun huomiseni siis oli tänään, perjantaina 13. päivä armon vuonna 2008.

Miksi blogi? Siksi, että itsensä edessä voi menettää kasvonsa muistelematta pahalla. Yleisön edessä ei. Painonvartijoihin ei aikani eikä kärsivällisyyteni riitä, kokeiltu on.

Tavoitteenani on aluksi 20 kilon, ja sitten vielä lisää 20 kilon painonpudotus. Ensimmäisen tavoitteeni toivon saavuttavani jouluun, ja toisen ensi kesäkuun 13. päivään mennessä.

Painonpudotuksessa ja -hallinnassa kamppailevilta - myös onnistuneilta ja epäonnistuneiltakin - tulevat kommentit ovat tervetulleita!

****

Olen syönyt & juonut tänään:

Aamupalaksi
* 2 hapankorppuviipaletta, Oivariinia, keittokinkkua
* 1 pienen purkin ananasviipaleita
* 1 tölkin Fiilis-hyvänolonjuomaa

Lounaaksi:
* 1 omena

Iltapalaksi:
* 2 tomaattia

Lenkillä en hitsi vieköön tyttären rippijuhlien valmistelujen takia päässyt... :(